موس بی سیم Macher MR-W28

Macher MR-W28

تحویل فوری

آماده ارسال

موجودی:

1 در انبار

قیمت تومان335,000 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/02/15

تومان335,000

  • هنوز امتیازی داده نشده است!
اطلاعات فروشنده
توضیحات کوتاه
موس Macher مدل MR W28 ، یک موس بی سیم، با کیفیت ساخت عالی است که در عین سادگی، از ظاهر زیبایی برخوردار می باشد.
این موس خوش دست، دارای طرحی ارگونومیک بوده و در دست، بسیار راحت و تحت کنترل است و با هر دو دست چپ و راست، با کمترین میزان فشار و خستگی، قابل استفاده است.
این موس، به صورت بی سیم بوده و برای اتصال به لپ تاپ یا کامپیوتر، به نرم افزار یا اپلیکیشن خاصی نیاز نداشته و از طریق یک دانگل USB به دستگاه های مورد نظر متصل می گردد و تا شعاع ده متری را پشتیبانی می کند.
رنگ این موس بی سیم، مشکی است و بر روی بدنه آن که از جنس پلاستیک باکیفیت ABS می باشد چهار کلید تعبیه شده است. نوع حسگر بکار رفته در این موس اپتیکال بوده و بر روی اکثر سطوح قابل استفاده است با این حال، بر روی ماوس پد، عملکرد بهتری دارد.
موس Macher مدل MR W28 دقتی برابر با 1600 dpi دارد و از فرکانس 2.4 گیگاهرتز بهره می برد، به همین خاطر ماوس در زمان استفاده و حرکت، سرعت و حساسیت قابل توجهی دارد بدون اینکه دچار قطعی، خلل و مشکلی شود. ماوس MR W28 با اکثر سیستم عامل ها ساز گار است.

توضیحات

خرید موس بی سیم Macher MR-W28

موس بی سیم Macher MR-W28 یک محصول بسیار کارآمد و عملکرد قوی است که برای استفاده روزمره و کارهای اداری و لوازم جانبی دوربین مداربسته مناسب است. این موس با استفاده از فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتزی به طور بی‌درنگ با کامپیوتر شخصی یا لپتاپ شما ارتباط برقرار می‌کند.

دستگاه دارای طراحی ارگونومیک است که به شما امکان می‌دهد برای مدت طولانی با آن کار کنید بدون احساس خستگی. این موس دارای دکمه‌های راست و چپ دارای عمر کاری طولانی هستند و می‌توانید با استفاده از نور LED در زیر آن‌ها، میزان باتری را مشاهده کنید.

قابلیت بی سیم این موس به شما امکان می‌دهد تا در یک فاصله 10 متری از کامپیوتر خود استفاده کنید. همچنین، این موس دارای تکنولوژی DPI قابل تنظیم است که به شما امکان می‌دهد سرعت حرکت ماوس را در محیط کار تنظیم کنید.

موس بی سیم Macher MR-W28 با طراحی زیبا و رنگ های متنوعی مانند مشکی، نقره ای و سفید در دسترس است. با داشتن این موس، می‌توانید به راحتی کارهای روزمره خود را انجام داده و تجربه کامپیوتری خوبی را تجربه کنید.

مشخصات موس بی سیم Macher MR-W28

موس بی سیم Macher MR-W28 یک موس بی سیم با کیفیت بالا و قابلیت‌های منحصر به فرد است. مشخصات این محصول عبارتند از:

– فناوری بی‌سیم: این موس از فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز برای اتصال به دستگاه استفاده می‌کند. این فناوری اتصال پایدار و بدون اختلال را تضمین می‌کند.

– دقت بالا: موس Macher MR-W28 دارای صفحه لمسی با دقت 1600 DPI است. این دقت بالا به کاربر امکان می‌دهد تا کنترل دقیق‌تری روی صفحه کامپیوتر داشته باشد و با قابلیت‌های متنوعی مانند کشیدن، کلیک کردن و اسکرول کردن به آسانی با کامپیوتر خود ارتباط برقرار کند.

– طراحی ارگونومیک: این موس با طراحی منحصر به فردی تحت عنوان “ارگونومیک” ساخته شده است که باعث تسهیل استفاده بلند مدت از موس می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد به طور راحت در دست خود قرار گیرد.

– طول عمر باتری بالا: موس MR-W28 با استفاده از باتری‌های قابل شارژ قدرتمندی که به همراه آن عرضه می‌شود، دارای طول عمر باتری بالا است. این موس در حدود 2 هفته با یک بار شارژ کامل قابل استفاده است.

– سازگاری: این موس با اکثر سیستم‌های عامل و دستگاه‌های متصل به USB سازگاری دارد. کاربران می‌توانند این موس را بدون نیاز به نصب درایورهای جداگانه با کامپیوتر خود متصل کنند.

بررسی موس بی سیم Macher MR-W28

موس بی سیم Macher MR-W28 یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بازار موس‌های بی‌سیم است. این موس با طراحی زیبا و عملکرد قابل اعتماد، ایده‌آل برای استفاده روزانه کاربران می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های بارز این موس، فناوری بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز است که اجازه می‌دهد به صورت بی‌مزاحم از موس استفاده کنید. این فناوری قابلیت ارسال سیگنال‌ها به صورت پیوسته و بی‌درنگ را دارد و از تداخل با دستگاه‌های دیگر جلوگیری می‌کند.

طراحی این موس فوق‌العاده کاربردی و ارگونومیک است. دسته‌بندی مطابق با شکل دست و با استفاده از مواد با کیفیت، باعث ایجاد حس راحتی و قابلیت استفاده برای مدت طولانی می‌شود. همچنین، دکمه‌های قرار گرفته در جلوی موس به طور مناسب قرار گرفته‌اند و امکان دسترسی سریع به آن‌ها را فراهم می‌کند.

موس بی سیم Macher MR-W28 دارای حسگر اپتیکال با دقت بالا است که اجازه می‌دهد تا در هر نوع سطحی با قابلیت حرکت دقیق کار کند. همچنین، قابلیت تنظیم حساسیت دقت حرکت موس را دارد تا با توجه به نیازهای کاربر قابل تنظیم باشد.

از جمله ویژگی‌های دیگر این موس می‌توان به قابلیت اتصال بی‌سیم با استفاده از دانگل USB، باتری قابل شارژ با عمر طولانی، قابلیت استفاده در مسافت 10 متری از دستگاه، و همچنین سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف اشاره کرد.

با توجه به همه این ویژگی‌ها، موس بی‌سیم Macher MR-W28 یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره و کارهای روزمره است. طراحی زیبا، عملکرد قوی و امکانات پیشرفته آن را به یکی از بهترین موس‌های بی‌سیم در بازار تبدیل کرده است.

توضیحات تکمیلی

تعداد کلیدها:4 عدد

نوع اتصال:بی‌سیم

نوع رابط:دانگل USB

نوع حسگر:اپتیکال

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “موس بی سیم Macher MR-W28”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • هنوز امتیازی داده نشده است!
موجودی:

1 در انبار

قیمت تومان335,000 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/02/15

تومان335,000