دوربین مداربسته بیسیم Imou S41FP

Imou S41FP

تحویل فوری

حداکثر تا 1 روز تحویل داده می شود.

موجودی:

1 در انبار

قیمت تومان3,700,000 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/01/26

تومان3,700,000

  • هنوز امتیازی داده نشده است!
اطلاعات فروشنده
توضیحات کوتاه

شرکت آیمو (Imou) یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته بیسیم در دنیا می باشد.

این کمپانی که یکی از شرکت های زیر مجموعه داهوا است ،توانسته در مدت کوتاهی به یکی از بزرگترین فروشندگان تجهیزات هوشمند سازی و دوربین های هوشمند در دنیا همچنین فروشگاه بزرگ آمازون تبدیل شود.

دوربین بیسیم گردان آیمو مدل IMOU S41FP دارای تکنولوژی های تشخیص چهره، صدای دوطرفه، تشخیص حرکت، ارسال هشدار هوشمند و دید در شب میباشد.

تشخیص چهره انسان در دوربین آیمو Imou کمک می کند تا بتوانید اشخاص مختلف را زیر نظر داشته باشید.

این مشخصه به شما کمک میکند تا در هر لحظه از روز در هر کجای دنیا که باشید شما را از ورود اشخاص ناشناس مطلع سازد.

این محصول ساخت کشور چین بوده و کیفیت تصویر 4 مگاپیکسل داشته و میتوان تصویر آن را تا 16 برابر زوم کرد.

این دوربین هوشمند از کارت حافظه تا ظرفیت 256GB پشتیبانی می‌کند. دید در شب 15 متر رنگی این دوربین خیال شما را از داشتن تصویر با کیفیت حتی در نور کم راحت می‌کند.

دوربین های بیسیم هوشمند در مکان های مختلفی از جمله منازل، فروشگاه ها، دفاتر، کارخانه ها ، اتاق کودک ، سالمندان و … مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین آیمو مدل IMOU S41FP امکان تحت نظر گرفتن محیط کسب و کار یا خانه شما را فراهم می کند.

دوربین آیمو Imou یکی از محبوب ترین دوربین های بیسیم ایران و جهان می باشد. که انتقال تصویر آن به دو روش: موبایل (اندروید و ios) و کامپیوتر (ویندوز) انجام می شود.

توضیحات

دوربین مداربسته بیسیم Imou S41FP

دوربین مداربسته بیسیم Imou S41FP یک دستگاه پیشرفته و قدرتمند در دنیای دوربین های مداربسته است. این دوربین با استفاده از فناوری بیسیم، به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به کابل های اضافی و مشکلات مربوط به نصب آنها، از امنیت کامل خانه، محل کار یا هر محیط دیگری برخوردار شوید.

Imou S41FP با کیفیت تصویر ویدئویی بالا، تصویر Full HD با رزولوشن 1080 پیکسل را فراهم می کند. این به شما امکان می دهد تا تصاویری کاملا واضح و دقیق از محیط مورد نظر خود را دریافت کنید. علاوه بر این، دوربین مجهز به لنز زاویه دید 112 درجه دارد که به شما امکان می دهد تمامی زوایای محیط را پوشش دهید و همه چیز را به طور کامل مشاهده کنید.

امکانات بیشماری در دوربین مداربسته Imou S41FP وجود دارد که شامل استفاده از تکنولوژی تشخیص حرکت و ضبط با استفاده از کارت حافظه microSD است. هنگامی که دوربین حرکتی را تشخیص می دهد، به شما اطلاع می دهد و فیلم مربوطه را ضبط می کند، در نتیجه شما می توانید حتی در صورت عدم حضور حاضران، وقایع را ثبت و بررسی کنید.

با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Imou، شما می توانید به راحتی به دوربین مداربسته خود دسترسی داشته باشید و تصاویر را در هر زمان و مکانی که به اینترنت متصل هستید، مشاهده کنید. همچنین، اپلیکیشن به شما امکان می دهد تا تنظیمات دوربین را تغییر داده و از امکانات دیگری نظیر گفتگو دو طرفه و کنترل برخی قابلیت ها مانند بزرگنمایی تصویر و پیمایش افقی/عمودی بهره ببرید.

دوربین مداربسته بیسیم Imou S41FP دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که به ظاهر کلاسیک و شیکی دارای بدنه فلزی است. این دوربین مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است و می تواند در شرایط آب و هوایی مختلف قرار گیرد.

به طور خلاصه، دوربین مداربسته بیسیم Imou S41FP یک گزینه عالی برای افزایش امنیت و کنترل بر محیط های مختلف است. با کیفیت تصویر بالا، قابلیت های پیشرفته و نصب آسان، این دوربین به شما اطمینان می دهد که در هر زمان و مکانی می توانید از امنیت خانه یا محل کار خود مراقبت کنید.

 

توضیحات تکمیلی

نوع حسگر تصویر:CMOS

وضوح تصویر:4 مگاپیکسل

نوع اتصال:بی‌سیم (Wi-Fi) باسیم (LAN)

چرخش دور:360 درجه

چرخش بالا پایین:90 درجه

میزان بزرگنمایی دیجیتال:۱۶ برابر

درگاه معموری کارت:دارد

نوع کارت حافظه:microSD

ظرفیت کارت حافظه:256 گیگابایت

قابلیت تشخیص چهره:دارد

قابلیت تشخیص حرکت:دارد

قابلیت ضبط صدا:دارد

قابلیت تعقیب سوژه:دارد

قابلیت صدا دو طرفه:دارد

جنس بدنه:پلاستیک

رنگ:سفید

قابلیت ضد آب:دارد

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دوربین مداربسته بیسیم Imou S41FP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • هنوز امتیازی داده نشده است!
موجودی:

1 در انبار

قیمت تومان3,700,000 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/01/26

تومان3,700,000