دستگاه XVR مدل DH-XVR-4232AN-I

DAHUA DH-XVR-4232AN-I

تحویل فوری

حداکثر تا 1 روز تحویل داده می شود.

موجودی:

3 در انبار

قیمت تومان13,300,000 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/23

تومان13,300,000

  • هنوز امتیازی داده نشده است!
اطلاعات فروشنده
توضیحات کوتاه

هوش مصنوعی در دستگاه دی وی آر Dahua DH-XVR4232AN-I

Dahua DH-XVR4232AN-I یک دستگاه ضبط تصاویر (DVR) قدرتمند و با کاربری آسان است که برای سیستم های نظارتی بزرگ و متوسط مناسب است.

این دستگاه با پشتیبانی از 32 کانال، کیفیت تصویر عالی، فشرده سازی قدرتمند، هوش مصنوعی و گزینه های ذخیره سازی انعطاف پذیر، راه حلی مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای نیازهای نظارتی شما ارائه می دهد.

دستگاه دی وی آر 32 کانال داهوا DH-XVR4232AN-I مجهز به فناوری WizSense کمپانی Dahua است. WizSense مجموعه‌ای از محصولات و راه‌حل‌های هوش مصنوعی است که با استفاده از چیپ مستقل هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری عمیق، بر تشخیص دقیق انسان و وسایل نقلیه تمرکز دارد.

فناوری WizSense به کاربران امکان می دهد تا به سرعت روی اهداف تعریف شده واکنش نشان دهند.

مزایای WizSense در دستگاه دی وی آر 32 کانال داهوا DH-XVR4232AN-I:

  • دقت بالا: WizSense با دقت بالا انسان و وسایل نقلیه را در تصاویر دوربین تشخیص می دهد و به شما امکان می دهد تا بر رویدادهای مهم تمرکز کنید و از هشدارهای نادرست اجتناب کنید.
  • کاهش خطا: با فیلتر کردن نویزهای محیطی و تمرکز بر اهداف مورد نظر، WizSense به کاهش خطاهای ناشی از حرکت حیوانات، سایه یا سایر عوامل محیطی کمک می کند.
  • واکنش سریع: تشخیص سریع انسان و وسایل نقلیه به شما امکان می دهد تا به سرعت به رویدادها واکنش نشان دهید و اقدامات لازم را انجام دهید.
  • هشدارهای هوشمند: WizSense می تواند هشدارهای هوشمند برای رویدادهای خاص مانند تشخیص چهره، عبور از خط و خروج از منطقه ایجاد کند.
  • مروری بر قابلیت ها:

    • ظرفیت بالا: این دستگاه DVR داهوا می تواند تا 32 دوربین آنالوگ یا تحت شبکه را به طور همزمان پشتیبانی کند، که آن را برای سیستم های نظارتی بزرگ ایده آل می کند.
    • کیفیت تصویر عالی: از رزولوشن 1080N/720P برای تصاویر آنالوگ و تا 6MP برای دوربین های تحت شبکه پشتیبانی می کند و تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد.
    • فشرده سازی قدرتمند: از فشرده سازی ویدیوی H.265+/H.265 دو استریم برای کاهش فضای ذخیره سازی و پهنای باند استفاده می کند.
    • هوش مصنوعی: از کدگذاری هوش مصنوعی 8 کاناله برای تشخیص و تجزیه و تحلیل دقیق تر رویدادها پشتیبانی می کند.
    • ورودی های متنوع: از ورودی های ویدیویی HDCVI/AHD/TVI/CVBS/IP پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید از انواع مختلف دوربین ها با این دستگاه استفاده کنید.
    • ظرفیت ذخیره سازی بالا: از دو هارد دیسک تا 16 ترابایت پشتیبانی می کند، که فضای ذخیره سازی کافی برای ضبط ویدیو از چندین دوربین به طور همزمان را فراهم می کند.
    • فاصله انتقال طولانی: از طریق کابل کواکسیال فاصله انتقال طویلی را برای تصاویر آنالوگ ارائه می دهد.

    موارد یاد شده تنها بخشی از ویژگی های این دستگاه دی وی آر است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی دستگاه دی وی آر DH-XVR4232AN-I داهوا بپردازیم.

  • تعداد کانال ورودی تصویر و صدا در دستگاه دی وی آر Dahua DH-XVR4232AN-I

    تعداد کانال ورودی تصویر و صدا در دستگاه دی وی آر DH-XVR4232AN-I داهوا به شکل زیر است:

    • ورودی تصویر آنالوگ: دستگاه دارای 32 پورت BNC است که به صورت پیش‌فرض دسترسی CVI را فراهم می‌کند. همچنین از فرمت‌های HDCVI، AHD، TVI و CVBS پشتیبانی می‌کند و قادر به تشخیص خودکار این فرمت‌ها است.
    • ورودی صدا: دستگاه دارای یک کانال ورودی صدا RCA خارجی است که برای اتصال دستگاه‌های صوتی دیگر استفاده می‌شود. همچنین 32 کانال ورودی صدا BNC (صوتی کواکسیال) نیز وجود دارد که امکان ضبط صدا از طریق کانال‌های ویدیویی را فراهم می‌کند.
    • خروجی صدا: دستگاه دارای یک خروجی صدا RCA است که برای اتصال به بلندگوها یا دستگاه‌های پخش دیگر استفاده می‌شود.
    • ارتباط دو طرفه: امکان ارتباط دو طرفه (Two-way Talk) نیز وجود دارد که با استفاده از ورودی صدا مشترک با کانال اول قابل انجام است

توضیحات تکمیلی

تعداد کانال ورودی:32 کانال

کیفیت ضبط تصویر:FULL HD 1080P

تکنولوژی های تصویر:HDCVI – IP – AHD – TVI – CVBS

هوش مصنوعی:SMD Plus

تعداد و نوع هارد:2 عدد اینترنال تا 16 ترابایت ظرفیت هر کدام

انتقال تصویر:P2P و سرویس Cloud

تعداد پورت:1 عدد HDMI و 1 عدد VGA و 1 عدد TV

توان مصرفی:12 ولت DC

تشخیص چهره اشخاص:2channels (up to 12 face images/s)

پورت های خروجی تصویر:32CH:1 HDMI, 1 VGA, 1 TV

هارد داخلی:1SATA Port, up to 16TB for a single HDD

پورت USB:2(1 front USB 2.0 port, 1 rear USB 3.0 port)

RS485:1Port, for PTZ Control

جنس بدنه:فلزی

رنگ:مشکی

گارانتی:اصلی

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه XVR مدل DH-XVR-4232AN-I”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • هنوز امتیازی داده نشده است!
موجودی:

3 در انبار

قیمت تومان13,300,000 آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/23

تومان13,300,000